BjunY.blogspot.com
Feel annoying with the music?
-♬♬♬-
roll down and switch it off.
Being silent is somehow a good way too ;)

PROFILE
the girl next door; in-side someone's heart


- My name is JUNE.
- I am a GIRL.
- I grew up at Kelantan.
- 1st September is my BIG day.
- I love chocolate.
- I love purple.
- I am no longer his PRINCESS. I AM FREE!


underline italic bold
tagboard
scream out loud
speak out what you want, but never ever start any WAR here.
THANKS ♥



...you are now entering to june's words...


2010结束前
Saturday

12/25/2010 04:12:00 PM

还有一个星期,就要告别2010年了!离世界末日还有一年又是几个月罢了……天啊!好害怕!我很怕死啦!你咧?
ok,在2010结束前,你的10大人生思考是什么呢?

1)你快乐多一些,还是悲伤多一些?
我觉得一半一半。上半年悲伤多一些,下半年快乐多一些。全都要谢谢你们带给我欢乐!爱死你们了!
当然,也是靠我自己,才可以过得快乐!虽然悲伤,我还是告诉自己要笑着过每一天!辛苦,也要撑下去!加油!


2)你爱人多一些,还是被爱多一些?
我觉得我爱人多一些。可能有人爱我多一些,但是我不知道……XD
可是我很肯定,有某些人士爱我的!别想太多,他们是我的家人啦!


3)你身边多了些朋友还是多了些敌?
我从来没有敌人,所以你觉得呢?今年多了很多新朋友!
除了朋友,我还拥有比友谊更加贵重的东西!

4)你体重上升,还是下跌?
依然保持不变!yeah!
要知道我的秘诀吗?才不告诉你!哈哈!

5)你去年底设下的新年目标,实现了吗?
实现了一半,至少我做回自己了!
觉得坐回自己才是最开心的!至少,我可以我行我素地说:“我是June。”

6)你找到另一半了,或仍孤单一人?
找到了……又不见……然后又找到了……厚厚~~~

7)你买了几件新衣、几个新包包、几双新鞋子?
很多![天啊!不知道或了多少钱……呜呜~~~]
结果我不打算买新年衣了,哈!

8)你还是一年前的那个你吗?
不是。
因为我不再是学生了啦!

9)你幸福/性福吗?
嗯,我要点头!哈哈!
我现在很幸福!

10)你更爱自己多一些,还是讨厌自己多一些?
更爱自己了!
怎么说,我没有讨厌过我自己……



你看了我的答案,那你会和我分享你的吗?
期待哦……


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

0 Shouts
(back to the top.)


ColourfulLoves


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
you're on your way to SHOPPING LAND

you're on your way to my kins' life

you're on your way to my college friends' life

you're on your way to my friends' life

you're on your way to the celebrities' life

you're on your way to the pretties and handsomes life

you're on your way to my pretty dears' life

Visitors

drumrolls
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon