BjunY.blogspot.com
Feel annoying with the music?
-♬♬♬-
roll down and switch it off.
Being silent is somehow a good way too ;)

PROFILE
the girl next door; in-side someone's heart


- My name is JUNE.
- I am a GIRL.
- I grew up at Kelantan.
- 1st September is my BIG day.
- I love chocolate.
- I love purple.
- I am no longer his PRINCESS. I AM FREE!


underline italic bold
tagboard
scream out loud
speak out what you want, but never ever start any WAR here.
THANKS ♥



...you are now entering to june's words...


你可以接受收入少过你的BF吗?
Monday

11/01/2010 03:13:00 PM


如题:你能接受男朋友收入低过你吗?
有人答能,有的答不能
我最喜欢这句了:“可以。因为我有遇过薪水高过我的男生,狗眼看人低。我宁愿我的男朋
友薪水底过我。”
这句超棒
这些都是摘自ifeel。

以下就是本人的想法:
我呢,看情况。很多人都把男朋友和丈夫分开来看待,当然,我也是这样。我是可以接受我男朋友的收入低过我,但应该不允许我丈夫的收入低于我!
我说我最喜欢那句狗眼看人低了!坦白说,现在我有觉得我好像被狗眼看过低的感觉了!当时身在爱河中,我当然没有感觉到。现在既然都是过路人,开始回想,就感觉到有了!幸好,我们现在都是彼此的过客。我也真心祝福你!你隐瞒我的事情我睁只眼闭只眼,看你何时承认?你不说,我也不问,但是我求你不要再质疑我为什么这样对你。你对我而言已经是过去,我不会再为你怎么了!
男朋友的收入真的不需要很在意,赚的钱够他花就好!偶尔买点小礼物给我,已经能够让我满足了。
丈夫的收入起码要负担起家庭的开支。如果我的收入一个月是1000块,那他的收入一定要高过我咯,不然区区的千多块怎么负担家庭的开支呢?
但如果我月入是8000块,那我也应该不怎么在乎丈夫的收入吧!wq-money-woman
做人何必在乎那么多?大家开心就好!

Labels:



1 Comments:

At October 6, 2011 at 4:06 AM , Blogger MikoyaSh3N草龍 said...

:) 笑一笑 其实生活可以简单很多

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

1 Shouts
(back to the top.)


ColourfulLoves


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
you're on your way to SHOPPING LAND

you're on your way to my kins' life

you're on your way to my college friends' life

you're on your way to my friends' life

you're on your way to the celebrities' life

you're on your way to the pretties and handsomes life

you're on your way to my pretty dears' life

Visitors

drumrolls
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon