BjunY.blogspot.com
Feel annoying with the music?
-♬♬♬-
roll down and switch it off.
Being silent is somehow a good way too ;)

PROFILE
the girl next door; in-side someone's heart


- My name is JUNE.
- I am a GIRL.
- I grew up at Kelantan.
- 1st September is my BIG day.
- I love chocolate.
- I love purple.
- I am no longer his PRINCESS. I AM FREE!


underline italic bold
tagboard
scream out loud
speak out what you want, but never ever start any WAR here.
THANKS ♥



...you are now entering to june's words...


心情突然很低落!
Friday

9/18/2009 12:14:00 AM

今天考完試了
原本寶貝說今晚會見個面
但是會很遲,因爲他要開會
但他每次開會都到10點多或11點那樣
可是今天已經11點15 分了,他還沒有聯絡我
簡訊問他好了嗎?沒復
給他打電話,沒接
最後他來電說在和大老闆喝酒
聽到這句,眼淚都流下來了……
不知道爲什麽會流淚
他又不是出去喝酒玩女人
只是去喝酒應酬大老闆
我想我會流淚的原因是他騗我!
説好今晚要見面,當作是我考完試的獎勵
臨時應酬可以簡訊或來電通知我啊!
那我就不需要傻傻一個人等
雖然是臨時,但也可以通知我的啊!
天啊!今天會這樣,那以後會不會都這樣?
我曾受得了嗎?
我害怕一切的改變我會適應不來
我害怕突然的轉變我會曾受不住
可是,只要你早點通知我,讓我知道,有心理準備,那就可以了!
你來電的時候,你那裏很吵,我也不想多説話
突然你内疚
我告訴你明天會會去姐姐那裏
你聼成要你載我回去
我說不要
但你還是答應要載我回去了
每一次說要載我回去,你都不會爽約
明天你會嗎?


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

0 Shouts
(back to the top.)


ColourfulLoves


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
you're on your way to SHOPPING LAND

you're on your way to my kins' life

you're on your way to my college friends' life

you're on your way to my friends' life

you're on your way to the celebrities' life

you're on your way to the pretties and handsomes life

you're on your way to my pretty dears' life

Visitors

drumrolls
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon