BjunY.blogspot.com
Feel annoying with the music?
-♬♬♬-
roll down and switch it off.
Being silent is somehow a good way too ;)

PROFILE
the girl next door; in-side someone's heart


- My name is JUNE.
- I am a GIRL.
- I grew up at Kelantan.
- 1st September is my BIG day.
- I love chocolate.
- I love purple.
- I am no longer his PRINCESS. I AM FREE!


underline italic bold
tagboard
scream out loud
speak out what you want, but never ever start any WAR here.
THANKS ♥



...you are now entering to june's words...


what life would be?
Sunday

10/11/2009 12:07:00 AM

浪费时间是在于你做些没有意义的事情!
看戏是一种解压,就像是睡觉
如果你说偶尔看看电影,玩玩电动,上上网,逛逛街是在浪费时间
那我看干脆不要睡觉!
因为睡觉也是在浪费时间
因为你会用上一天的三分之一或是四分之一的时间来睡觉
那时间可以让你做很多事情了!

每天把你的行程排得满满的
假日也要出外工作
曾经地答应,不翼而去
还说见面也是在浪费时间
家人重要吗?
朋友重要吗?
还是工作重要?
如果选择工作
你就等于没有人生了!

没有人生的生活
会有趣吗?
我们来到这世上,不是只顾着赚钱
钱固然重要,但是最重要的还是健康,亲情
没有健康,你哪有机会可以赚钱?
没有亲情,当你失落的时候,谁会来安慰陪伴你?

如果工作是你的全部
请你继续沉迷下去
也许不会再有人天天缠你
她会渐渐退步
渐渐的,静下来
做个无声的人
永远都会那样……





成绩终于出炉了
及格是及格
但是我还在犹豫
到底要不要继续念下去?
如果决定念下去,月中就要去报读lan subject了!
然后明年一月在开课直到三年后
那时候我出来社会会不会迟了一点?
输了年龄
也许还会输在成绩上(成绩都不是很好)
那时候我会找到工作吗?

如果不继续念下去
现在唯一能做的工就是教钢琴了

我没有选择
我必须二选一

这次真的难道我了
加上整个傍晚到现在都是闷闷不乐
突然觉得很烦很烦!
好压力哦!

我不善于表达
怎么说出心里的压力呢?
每一次说到自己心里那烦人的想法时
我总是流着眼泪地说
那种压迫感,很辛苦很辛苦!

未来这么难决定
我真的不知道怎么样了!

一切顺其自然?
我怕我会崩溃……


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

0 Shouts
(back to the top.)


ColourfulLoves


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
you're on your way to SHOPPING LAND

you're on your way to my kins' life

you're on your way to my college friends' life

you're on your way to my friends' life

you're on your way to the celebrities' life

you're on your way to the pretties and handsomes life

you're on your way to my pretty dears' life

Visitors

drumrolls
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon